This is living too

Voi elämä!Elämä on niin tätä
Kumpi oli ensin, Southern Maryland-paikallislehti kotikutoisine artikkeleineen elämästä eteläisessä Marylandissa, vai piinkova superbrändi Playstation 3?

Oli miten tahansa. Tämä PS3 spotti josta todennäköisesti kaikki kynnelle kykevät ovat jo vauhkonneet aikaa sitten, nosti ihon kanaliemikuutiolle välittömästi kun pääsin jutun jyvälle. Kuka sanoi että mainosten täytyy aina olla 30 sekkaa? Suksikoon nunnaluostariin. Aika menee eteenpäin ja vallankumous tikittää nurkan takana. Joka hetki.

4 kommenttia artikkeliin ”This is living too

  1. Päivitysilmoitus: ruoto blog » Blog Archive » PlayStation 3

  2. Kieltämättä hyvä ja mielenkiintoinen mainos nettilevitystä varten. Muuten epäilen Sonyn PS3-kamppanjan epäonnistuneen. Mainokset tuntuvat tavoittavan lähinnä brändiuskollisimman joukon ja muut saavat siitä vain ’what the fuck’-fiiliksen. Tällä kertaa wtf-fiilis ei kaiken lisäksi toimi Sonyn eduksi, sillä se yhdistetään tähän astiseen Playstation 3:n epäonnistumiseen. ”This is living” -lause on taas saanut monia pilailuversioita nettiyhteisöissä. Esim. ”This is waiting” ja ”This is dieing”. Se siitä ”piinkovasta superbrändistä”.

    Vaikka pidänkin enemmän PS3-mainoksista kuin siitä simmpelistä Wii-mainoksesta, joka pyörii televisiossa, niin on todettava, että suurelle yleisölle Wii näyttää iskevän kovemmin. Syynä on tosin tuskin tuo televisiomainos. Tällä kertaa Nintendo on vaan tuonut houkuttelevamman tuotteen markkinoille kuin Sony.

  3. Wiinkova superprändi. Siltä se näyttää http://nexgenwars.com/.
    Superbrändi olikin Wii!

    Tarkoitin että PS3 on superbrändi verrattuna paikallislehti Southern Marylandiin. Olin huolimaton kirjoittelussani.
    Toista Maata toimitus pahoittelee tapahtunutta ja lähtee määräämättömäksi ajaksi pöhisemään pelikonsolitaistelun kantamattomiin.

Jätä kommentti