Traumatisoivaa mehumainontaa

Ylläoleva filmi kertoo nykyaikaisesta mainosmaailmasta paljon. Saadakseni tietooni ruotsalaisen mehumerkin ja sen fiiliksen markkinoilla, minun on katsottava kuinka marjanpoimijalta irtoaa käsi. Kuinka tämä liittyy oikeasti mitenkään relevantisti tuotteeseen? Ei mitenkään tietenkään. Olisihan se ihan kauheen väsähtänyttä esitellä vain tunturipurojen katveessa kasvavia marjoja. Ei kukaan juo niitä vaikeissa paikoissa kasvavia marjoja. Ihmiset juovat asennetta. Irtokäsiä ja kultakelloja.

Kiiltokuvitettuja kiihokkeita. Karmeasti ylilyötyjä satuja.

Muistijälki. Se on kaiken vaivannäön arvoista. Mennään Lappiin kuvaamaan erikoistehostekädellä varustettua marjanpoimijaa. Proteesirobottikäsi on pakko saada ja siihen hölmö kultakello joka on niin hauska että kukaan ei voi olla nauramatta.  Laitetaan loppuun hilpeä juoigan. Se on siinä.

Uih. Alkoipa mieli tehdä virkistävää mehua jonka valmistamisessa ruotsalainen mies on menettänyt kätensä. Onhan tämä Monty Pythonin Holy Grailia onhan?

Lisää viime vuoden oudoimpia mainoja esittelee AdFreak.

Advertisements

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s