Sumoerotiikkaa

Ari kato! Kyllä tämä internöötti on ihmeellinen. Edellisen kirjoitukseni lopuksi toivoin näkeväni automainoksellisen japanilaista kliseisyyttä jotenkin hauskalla tavalla. Eikä kovinkaan monta hetkeä myöhemmin torontolainen mainostoimisto käy kuvauttamassa minulle seksikkään Subaru-filmin kuuden sumopainijan kanssa. Tämä on todellista asiakaspalvelua. Kihelmöivää sumo(homo)erotiikkaa 1970-luvun klassikkoelokuvan hengessä. Tätä katsellessa kilot putoilevat korvien välistä ja alkaa kovasti tehdä mieli vesileikkien märkään maailmaan. Olen usein ihaillut japanilaisten sumopainijoita kohtaan tuntemaa ihailua. Toisessa maassa mies saa olla iso. Yhteenvetona todettakoon, koska sellaisia aina kaivataan. Autobrändi Subaru on maskuliininen, hullutteleva ja eroottinen. Kukapa ei sellaisella sumopai…anteeksi autolla haluaisi ajaa!

[via]

Mainokset

Yksi kommentti artikkeliin ”Sumoerotiikkaa

  1. Onnittelut. Tämä blogi oli mukana Digitodayn ja yhteistyökumppanien Blogit kunniaan 2008! –loppukilpailussa, jonka äänestys päättyi maanantaina. Kaikki loppukilpailussa mukana olevien blogien kirjoittajat on kutsuttu mukaan palkintojenjakotilaisuuteen. Tilaisuuteen pitää ilmoittautua osoitteessa, jonka saa minulta (timo.poropudas@sanoma.fi).

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s