Kaikki eivät rakasta sipulia

Sipulintappaja

Sana vain ja eliminoimme sipulin hampurilaisestasi. Siististi ja hienovaraisesti”.

Hampurilaisten mainostaminen poliittisen salamurhan avulla.

Humoristiset, varmasti lapsiinkin vetoavat sarjakuvamaiset hampurilaistäytteet sekoittuvat maailmanpolitiikan veriseen todellisuuteen. Viimeisimpänä Bhutton kuolema. Burger King pyrkii asemoimaan itsensä leikkisästi aikuisten maailmaan. Muissa kamppiksen mainoksissa lentokentällä tutkitaan kumihanskoilla ainesosia ja hakataan halloweenina tomaateista ketsupit pihalle.

Huomioitavaa: Median edustajia pidetään loitolla mellakkapamppuja heiluttelemalla. Burger King, sananvapaudenkin asialla?

Mainokset

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s