Hello AR-15 brändi-mashup


Ensinnäkin. Yllä oleva ase on oikea. Sillä voi aiheuttaa suurta vahinkoa ympäristölle.

Toiseksi. Pam..pam..

Kolmanneksi. Kyseessä on harvinaisen onnistunut harrastelijan toteuttama brändi-mashup. Tappokapula on maalautettu ammattilaisella tyttömäiseen kuosiin. Kaksi erittäin tunnettua, ideologioiltaan vastakkaista brändiä (Hello Kitty ja AR-15) sulautuvat yhteen järisyttävän cooliksi kokonaisuudeksi. Samaan aikaan tämä voisi olla sodanvastaisen liikkeen juliste ja Tarantinon seuraavan räiskintäelokuvan rekvisiittaa. Monia merkitystasoja nousee mieleen.

Näyte kuluttajan halusta versioida tuote tunnistamattomaksi ja omien tarpeiden mukaiseksi. Hello Kittyn brändi laajeni juuri moninkertaisesti suippojen korvieni välissä.

Pimppaajan sivu.

Mainokset

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s