Iti, taanko leikkiä naulapyttyllä?

guuu

Täydellisen onnistumisen ja täydellisen epäonnistumisen raja on joskus häilyvä. Tämäkin raja selvenee vasta kunnes mittaustulokset tulevat. Oikein onnistunutta mainosiskua varten pitää joskus ottaa riskejäkin. Kuten William Bernbach sanoi, mainonta ei ole tiedettä. Se on suostuttelua joka taas on…taidetta. Tämä naulapäinen lapsi on tietenkin sitä itseään, taidetta. Mutta onnistuuko tämä Hellraiser-vauva suostuttelemaan äidit ostamaan Popeye-pesuainetta? Edes ne kauhukulttileffa-mutsit? Anyone?

Mainokset

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s