Täydellisen toimiva mainos

Täydellisen toimivan mainoksen tekeminen on nyt helpompaa kuin koskaan. Täydellisen toimivan mainoksen tekemiseen tarvitaan eläin, laulu ja fakta. Pepsin oveluutta. Tässä on nyt se kaikki.
Tietenkin mainokseen tarvitaan aluksi aina joku idea, oikeastaan ihan sama mikä. Kyseessä on enemmänkin muodollisuus. Alkeellisimmastakin ideasta saa hyvän kun muistaa käyttää seuraavia elementtejä:

1. Käytä pieniä eläimiä, jotka ovat ihanan söpöjä. Käytä niitä ihmisen tilalla. Ihminen ei ole niin söpö kuin pörröiset puput. Paitsi pienet lapset ovat pörröisiä.

2. Käytä mainoksessa yksinkertaisen tarttuvaa musiikkia, jingleä tai jotain muuta kivaa lallatusta. Musiikki on suorin tie ihmisen sydämeen ruoan jälkeen. Kiva rallatus jää soimaan tuntikausiksi kohteesi tajuntaan ja saa hänet toimimaan ostotilanteessa teollisuusrobotin tavoin.

3. Faktat ovat ihkuja. Kuluttajat ovat käveleviä järkeily- ja laskukoneita jotka raksuttavat vertailevia mikä näistä tuotteista on paras-kaavioitaan koko ostoprosessin ajan. Ihminen on eläinkunnan järkevin olio. Katso peiliin jos et usko.

Advertisements

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s