I see dead advertising

30-3000.

On aivan liian monia arvioita siitä miten monta markkinointiviestiä keskiverto kaupungissa asuva länsimainen ihminen kohtaa keskinkertaisen päivänsä aikana. Arvovaltaisten arviot liikkuvat 1500 ja 3000 mainoksen välillä. Tätä kirjoittaessa näen seuraavat tuotemerkit pelkästään päätä kääntämällä.
Apple, JBL, Sony, Gigantti, Coca Cola, Welho, Pirkka, Canon, Valio, Artline, Panasonic, Scotch, Orion, Sanyo, Maxell, Koff, Addex, Nordmende, Creative, Findus, Knorr, Raisio, Anttila, HK, Unilever, Saarioinen, Jalostaja, TDK, Rosenlew ja YLE.

Hollantilaisen Studio Smackin tuottama päätähuimaavan komeasti toteutettu video mallintaa tätä asiaa. Taidolla. Onneksi maailma ei oikeasti ole näin mustavalkoinen.

Mainokset

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s