Isaa

 

Asimo

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1. Mainonta ei saa vahingoittaa ihmistä.

2. Mainonnan täytyy totella ihmisten sille antamia määräyksiä, paitsi milloin ne ovat ristiriidassa ensimmäisen pääsäännön kanssa.

3. Mainoksen on varjeltava olemassaoloaan sikäli kuin se ei ole ristiriidassa ensimmäisen tai toisen pääsäännön kanssa.

Joskus nuorempana kuvasin kavereiden kanssa Isaac Asimovin Robottiunia lyhytelokuvaksi. Sateiset sunnuntai-illat foliolla somistetussa ravintolan naistenhuoneessa ovat nyt kuin jännittävää unta. Yksi niistä projekteista jotka eivät koskaan valmistuneet.

Kyynelehtien palvon Hondan kykyä iskeä brändiinsä vahvaa uskoa tulevaisuuteen ja edelläkävijyyteen. Jos ikinä olisimme saaneet scifi-lyhärimme valmiiksi, se ei olisi näyttänyt Asimolta, kuin ehkä vesipisaroiden kohdalla.

Mainokset

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s