70 000 litraa maalia, 250 ihmistä ja 57 km kuparivaijeria

Sony BraviaLienee ensimmäisiä mainosfilmejä joiden valmistumisprosessia on seurattu todella suuren hypetyksen saattelemana ympäri maailman. Lienee myös ensimmäisiä mainoksia joiden vesillelaskua on oikein erikseen mainostettu. Kun Sony Bravian ylistetty ja pokalisoitu San Francisco -superpallomainos saa vihdoinkin jatkoa, ovat odotukset kivunneet pilvenpiirtäjämäisiin ulottuvuuksiin.
Jo kesällä nettiin vuodettiin videopätkää ja valokuvia joiden avulla mainosfilmin valmistumisprosessia saattoi seurata. Nyt tuo odotettu spotti on täällä. Pompöösiä värioopperaa.
Mainonnasta tehdään kerrankin iso numero, kummallinen pellepelotonmainen taidepläjäys, kulttuuriteko. Enemmän kuin normit spotit. Paneutumista, tarkkaa työtä, intohimoa. Nämä kaikki uivat television persoonaan.

P.S. Korkeimman talon ”räjähdellessä” sain 911 flashbackin.

Advertisements

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s