Toista maata

Tosi(kko)mainontaa

Posted on: lokakuu 14, 2006

Kuten R-Kioski yhteistyössä Irc-Gallerian kanssa sekä Seppälä Seppäläovat viimeisinä päivinä todistaneet, reality tulee hiipien suomalaiseen mainontaan yhtenä keinona rusinoiden joukossa. Aika myöhään, eikö? Menikö reality-tv:n keksimisestä todella näin kamaleissönin tutkimatonta vuotta että päästiin iskemään tosiasiaa rattaisiin? Asiakkaiden kankeutta, vaiko suunnittelijoiden? Eikö Big Brother ollut mainosmiesten suosikkisarja jo vuonna 2000, puhumattakaan Heartmix-sarjasta kultaisella 1990-luvulla.

Jenkeissä reality-ilmiötä mainonnassa on selitetty supersliipattujen mallikroppien puhkipalamisella kansakunnan verkkokalvoilla. Meillä? Menemmekö vain muotitrendien siivellä vai onko realityn takana oikeasti kaupallispotentiaalia houkuttavuutta? Samat säännöt pätevät kuin muussakin realityhässäköinnissä. Tirkistely on kivaa ja 15 sekuntia julkisuudessa kuuluu jokaisen kaksijalkaisen apinan kansalaisvelvollisuuksiin.

Miss Magnum
Hollannin Unilever pisti tytöt syömään Magnum-jädeä. Parhaat syöjät koottiin nettigalleriaan. Pojat tykkää. Dove julisti joskus 2004 ihmisten todellisen kauneuden puolesta malli-ihanteita vastaan. Levi´s valjasti mainoksiinsa tavallisen ihmisen samoihin aikoihin. Ymsr.
Dove
Kannatan itse kansanvaltaa. Monipuolistuminen takaa mielenkiinnon ja on ainoampi oikea tie. Autuaaksi realitymainonta ei kuitenkaan tee edes sen uhreja. Tulee olemaan aina ihmisryhmä joka haluaa koristella huussin seinän sypertrimmatuilla Dressman-miehillä.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

Toista maata blogi

"Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don't need. We're the middle children of history, man. No purpose or place". Tämä blogi on versioni perversiosta. Se näyttää tietä pakeneville jaloille. Siinä on luodinkestävää partavettä ja sumeilematonta epäloogisuutta. Se laittaa saman levyn soimaan sarjatulella. Mainontaa ja muuta lipevää.
lokakuu 2006
M T W T F S S
« Sep   Nov »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Flickr galleria

Lämmin hetki infernaalisen muuttomyrskyn keskellä. Milo and me. #shadowhunters #shadow #rsa_shadows #flowers #love #milopoikanen

Been busy. Sorry friends. :heart:️ #intiatyttö #portraiture

Me olemme aivan paranormaali suomalainen perhe. #paranormal #scary #hipstamagic

Milo for Clinton. #presidential #democracy #usa #hipstamagic @milopoika #hipstamatic #igershelsinki

More Photos

RSS Last.fm

  • On tapahtunut virhe; syötteen palvelin ei luultavasti vastaa. Yritä myöhemmin uudestaan.

Otatko sitä vakavasti?

Toista Maata-blogia kirjoitetaan peukalo poskessa ja kieli keskellä kämmentä. Mitään täällä kirjoitettuja tekstejä ei kannata ottaa kauhean tosissan. Paikkansapitäviä tämän blogin tiedot eivät ole juuri milloinkaan. Englantilaisia tekstejä käännetään 1930-luvun sanakirjaa selailemalla. Mainonnasta ja markkinoinnista ymmärretään kolme asiaa. Medialuku- ja laskutaitoa täällä saa opiskella sielunsa kyllyydestä. Viikon oikeat vastaukset tulevat lottopalloissa lauantaisin.
%d bloggers like this: