Lentäjän poika

Jeeeeeeeeeeeeeeee

Energizer patterit todistelevat voimaansa. Sympaattisuusplussaa.

Pyyhekumi on mainonnansuunnittelijan tärkein työkalu. Parhaat copyt kirjoittavat itsensä ulos mainoksesta. Tiivistämisen mestarillisuutta.

6 kommenttia artikkeliin ”Lentäjän poika

  1. No perhana, mun piti just postata tämä! Aivan fantastisen hauska, tosin jotkut strategianipottajat pitävät tätä epäonnistuneena tekeleenä koska ko. printti korostaa enemmänkin voimaa kuin kestävyyttä.

    Strategiat on hyvä viskata välillä nurkkaan ja keskittyä oivallukseen.

  2. Olen samaa mieltä kanssasi Tero noista nipottajista. Tottahan se on että voima on tässä se keskeinen viesti ja siinä mielessä epärelevantti. Ehkä Energizer haluaa vain nostaa ihmisten suupielille hymyä. Patterit ovat niin kovin teknisiä ja kylmiä. Kiitos Tero muuten erityisen aktiivisesta osallistumisestasi kommentointiin! Odotan kommenttejasi. Ja tervetuloa Bambi!
    🙂

  3. Eipä kestä, vastavierailuja odotellen. *WIRN*

    Palaten vielä tähän mainokseen: sillä ei ole minkään valtakunnan väliä, jos ei osuta strategian kanssa yksi yhteen. Jos patterissa on niin paljon tehoa, että se nostaa noinkin potran pojan ilmaan, niin kyllähän se myös viestii siitä, että ko. paristo myös jaksaa/kestää. Vai mitä?

  4. Kiitos kiitos apinakapina 🙂

    Löysin tämän blogisi vahingossa ja nyt ramppaan täällä jatkuvasti, tämä on mahtava!

Jätä kommentti Bambi Peruuta vastaus