Täysin automatisoitu L

Mainosrobotti

Alussa oli Luoja.

Kurkkuni alkaa olla tätä ^ myöten täynnä Ällää.

Kaikki se Luovuuslätinä jota olemme saaneet viimeiset ajat kuulla. Luova luokka, Luovat työpajat, Luovat seminaarit, Luovat verkostot, Luovat mitä luovat, Luovaa sitä, Luova lantaa tätä. Littuun jo koko L-sana! Älkää ymmärtäkö minua väärin, tai jos ymmärrätte niin älkää ainakaan vääristä syistä. Humöörillä minä vain. Kunhan pihisen. Luotiin sitä ennenkin. Mutta ilman kauheaa mekkalaa koko asiasta.

Mutta mihin tarvitsemmekaan ennen rakastettua ja romantisoitua, nyt väärinymmärrettyä ja riistettyä Luovuutta sen jälkeen, kun se lopulta vihdoinkin automatisoidaan? Elämme nimittäin viimeisiä aikoja kun luovuus on vielä ihmisten hallussa. Kohta luovuus lukeutuu taiwanissa valmistettujen mikropiirien työmaaksi.

Testasin paria mainosautomaattia, jotka ovat ensimmäisiä askeleita Luovuuden automatisoinnissa. 

1. The Advertising Slogan Generator synnytti toimivan iskulauseen. Näin helppoa se on, kun Luovuus on automatisoitua! Ei enää pitkiksi venyviä aamuöitä hikisissä työmaakopeissa. Siinä se on, slogani.
Don´t get mad

2. the Ad Generator. Tämä ihmeaparaatti synnytti valmiita mainoksia liukuhihnalta. Tuosta vain. Kolmen sekunnin välein. Napin painallus ja jo voin lähteä sille maailmanympärysmatkalleni kuten kaikki oikein todella luovat tekevät. Ei enää pitkiksi venyviä aamutöitä hikisissä työmaakopeissa. Siinä se on, valmis mainos. Nyt kun vielä tietäisin mitä se mainostaa. Tämä ongelma ei ole edes mitään ihmeellistä nykyaikaisessa mainonnassa.
The Power of More

Advertisements

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s