Mainonnan yli kymmenen käskyä

mainos Markkinointiviestinnän ammattilaisten pääkopat ja seinätaulut pursuavat muiden keksimiä ajatuksia, ohjenuoria, käskyjä, lainalaisuuksia, sääntöjä ja määräyksiä. On osoitettu käytännössä ja tieteellisesti tutkien, että näitä ja näitä pykäliä noudattamalla menestyt varmasti.Näin kaiken maailman markkinointitoimet vääjäämättä samankaltaistuvat.

Miltähän tuntuisi tehdä edes hetken markkinointitekoja ilman sääntöjä? Heittäytyä jumalaisen kolmivuotiaan tasolle ja antaa palaa..edes hetken.

Yksi uusi sääntölistaus tekee haastavaa poikkeusta, brittiliäisestä näkövinkkelistä. John Camm on listannut mainonnan kuluneimmat ja pahimmat kliseet. Eli mitään ymmärtämättömän ja laiskan mainosmiehen raamatun.

Tämä seuraava on käännetty hosuen BBC:n sivuilta.

01. Miehet ovat pakkomielteisiä seksin suhteen, mutta jättävät seksin väliin jos on jalkapalloa tai olutta tarjolla.

02. Naiset ovat jumiutuneet jatkuvaan taisteluun painostaan, kehonsa muodosta, hiustyylistään.

03. Uramenestyksesi on täysin riippuvaista kyvystäsi tehdä vaikutus esimieheesi.

04. Äidit ovat usein kiusattuja mutta eivät KOSKAAN masentuneita tai kyvyttömiä toimimaan.

05. Kaikkiin miehen tekemiin typeriin tekoihin (esim. kävely mutaisissa saappaissa puhtaalla lattialla, koiran laittaminen astianpesukoneeseen) vastataan vääristyneellä hymyllä, ei koskaan aidolla harmistuksella tai vihalla.

06. Naimisissa olevat ukkomiehet flirttailevat nuorempien naisten kanssa, mutta eivät KOSKAAN mene siitä pidemmälle.

07. Kaikilla jotka ovat tieteen palveluksessa töissä on kauhea tukka ja hirveät vaatteet.

08. Jos olet poliisi/palomies/ensiapuhenkilö olet parempi ihminen kuin suurin osa kansasta.

09. Vanhemmat sukulaiset eivät KOSKAAN sairasta vanhuudenajan dementiaa.

10. Skandinaavit ovat poikkeuksetta aina vaaleita ja kauniita. 😀

11. Naisilla on ammatit joita heillä ei olisi oikeassa elämässä, esim. satamatyöläinen (joka näyttää mallilta).

12. Lapset eivät syö hedelmiä tai vihanneksia. Eivät milloinkaan.

13. Sekä miehet että naiset kokevat autolla ajamisen nautintona, eivät koskaan stressaavana.

14. Miehet ovat luonnostaan laiskoja/vätyksiä, naiset ovat päinvastaista.

15. Suklaa vie naiset oopiuminsyöjän raukeutta vastaavaan tilaan.

16. Pankin työntekijät ovat a) asiakkaan ystäviä b) hieman tavallista ihmistä viehättävämpiä (jos ovat naisia).
17. Modernilla miehellä on kissa

18. Kuumilla juomilla on taianomainen nuorentava vaikutus

19. Ammattilaisilla on omituinen kyky keskittää ajatuksensa epäolennaisuuksiin. Esimerkiksi naispuolinen asianajaja jolla on patologinen tarve löytää terveysruokaa myyvä nakkikioski.

20. Kaikilla naisilla (paitsi kotiäideillä) on kiinnostavat ja nautittavat ammatit.

21. Reseptivapaat lääkeet toimivat välittömästi ja sadan prosentin varmuudella.

22. Lapset tietävät enemmän kuin aikuiset

23. Naiset eivät koskaan yksinkertaisesti astu suihkuun ja sieltä pois, vaan suorittavat aina jonkin sortin itämaisen tanssin.

24. Koulu on iloinen asia kaikille lapsille.

25. Tortilla-lastut ovat jännittävin asia minkä joukko nuoria voi kokea.

26. Bingon peluu on brittiläisten 18-25 vuotiaiden nuorten naisten tärkein ajanviete.

Mainokset

Yksi kommentti artikkeliin ”Mainonnan yli kymmenen käskyä

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s