Olutkuski Appelsiini

Stella Artois

Olutmerkki Stella Artois on ahkerasti lyönyt itseensä elokuvaharrastajan leimaa. Stellan mainosfilmit ovat olleet elokuvatieteellisesti arvioituna rankasti taiteellisempia kuin monet näkemämme venäläis-ranskalaiset hiljaiset taide-elokuvat. Nyt mennään asteen pidemmälle. Stella tuo omien sanojensa mukaan Ison-Britannian ensimmäisen ulkoilmaelokuva-festivaalin keskelle Lontoota. Hiehon hieno ajatus. Suuri osa maailman elokuvista kaipaakin tuekseen kevyttä humalatilaa, jotta ne jaksaisi katsoa lopputeksteille. Elokuvainnostunutta kulttuuritouhua mainostetaan Virginiltä lainatulla idealla. Virginin paljon verkkojulkisuutta saavuttaneessa pelissä piti tunnistaa mahdollisimman monta bändin nimeä. Stella Artois tekee saman elokuvien nimillä. Montako leffaa löytyy? Suurempi kuva aukeaa tästä.

Mainokset

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s