Kakku päältä seksikkäämpi

Paris Las Vegas

"Kaikki on seksikkäämpää" mainostaa Paris Las Vegas hotelli. Olisipa hauska tietää kuinka paljon tämäntyyppinen mielikuvamainonta vaikuttaa hotellin todelliseen arkeen. Hakeutuuko hotelliin asiakkaita jotka säntäävät lemmenleikkeihin aina kun silmä välttää ja varsinkin kun silmä ei vältä? Katsooko pääkokki varastohuoneessa tapahtuvaa nuoren hääparin puuhastelua läpi jauhoisten sormien? Ovatko hotellin hissit yhtenään jumissa? Onko kerrossiivojilla hallussaan mittava valikoima erikokoisia käytävältä löydettyjä alusvaatteita? Vai onko niin että vahtimestarit saavat jatkuvasti torua liian kiihkeitä asiakkaita ja raahata innokkaimpia niskaotteella huoneisiinsa?

Las Vegasissa sijaitsevan hotellin kotisivuilla on nähtävissä samansuuntainen seksikkäämpää-filmi. Kyseinen filmatisaatio tuo tylsyydessään lähinnä mieleen 80-90-lukujen ruotsinlaivojen mainonnan.

Advertisements

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s