Kun ei keksi mitään

Kun mainosmies ei keksi mitään, hän kopioi.

Aluksi oli intohimo, elämys ja Honda. Mainos joka jo ideallaan nousi esiin automainononnan kaavoihin kangistuneelta pysäköintialueelta.

Alkuperäinen mainos

Sitten..
Tuli mainosmies joka ei keksinyt mitään. Niinpä hän päätti kopioida. Hän veti yksinäisenä iltana nauruvivusta ja syliin tipahti halpa autonrotisko ja piereskely. Nämä olivat toimineet ennenkin, mikseivät siis nytkin? Syntyi mainos.

The Daily Pie 

Sitten tuli kolmas mainosmies, tai itseasiassa toinen joka ei keksinyt mitään. Niinpä hän päätti kopioida. Hän veti yksinäisenä iltana nauruvivusta ja syliin tipahtivat tekoviiksekkäät kummelimiehet, kumiankat ja piereskely. Nämä olivat toimineet ennenkin, mikseivät siis nytkin? Syntyi mainos.
118 118

Kauheaa tai vieläkin kauheampaa tai sitten aivan todella hauskaa. Aivan sama. Riittää että puhuttavaa riittää.
Toivottavasti Hondalla osataan olla iloisia näistä piereskelijöistä, sillä vain tarpeeksi onnistuneista tuotoksista kannattaa tehdä halpoja jäljitelmiä.

Advertisements

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s